Bowlingklot och 9/11

Tidigare idag så försökte min gode vän övertala mig att åka ner till Lund och spela bowling med tjejerna där.
Men nu är det så att sist jag spelade bowling så råkade jag slänga klotet bakåt istället för frammåt så det träffar en kille som är vid en annan bana på foten. Och först så fattar jag inte var klotet tog vägen, efter ett tag på kopplar och och vänder mig om. Och när allt står klart för mig så lägger jag mig ner på banan så mycket jag skrattar och kan inte resa mig på grund av min väldiga skrattattack. Så Kicki hon får gå och hämta klotet till mig och be om ursäkt åt mig. Jag tror hon skämdes en hel del.

Så när Fina försökte övertala mig sa jag att jag är en fara för allmänheten med ett bowlingklot i handen. Dock så lyckades hon övertala mig. Så vi får ju se hur det går imorgon... Ett tips: Gå inte och bowla i Lund idag/imorgon!



och sen är jag klar med min tatuering nu med. Jag ska ha två ord på sidan på varje arm så som Elina hade i top model om ni kommer ihåg henne. Men jag ska börja med en arm då det är lätt att få infektion annars. Så nu är det bara att gå och beställa tid. Hoppas det inte rinner ut i sanden nu bara.

hejhopp elefantsnopp!


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0