Damm i näsan.

Idag kom lilla söta Fina från Lund och hälsade på lilla mig. Och då gick vi på stan och jag hittade en skit snygg läderkjol på second hand. 150 kr bara. Och jätte glad blev jag! Sen så köpte jag ett leopard linne som jag ska ha till. Har som sagt slarvat bort min kamerasladd och den enda datorn här hemma där man kan stoppa in sitt minneskort är Tomas dator. Så jag kan inte visa det.
Sen gick iallafall jag och Fina och köpte Ben & Jerrys och satte oss på min balkong och njöt av solen. Underbart!

Efter att Fina åkt hem kom Elin och Henny och dom var här ett tag. Henny hjälpte mig att städa och det var ingen trevlig upplevelse ska jag säga. Har damm ändå upp i polyperna nu. Sitter och kilar mig i näsan hela tiden. Jag borde verkligen bli bättre på att städa oftare, men vafan det finns så otroligt mycket roligare saker att göra.


Kläderna jag införskaffade ska bäras imorgon på Björksäter. Och nu hoppar ni högt i stolen. Som svar på er fråga: Jaa jag ska till björket och jag ska ha kul trots skit musik och fjortisar. Förfesten hålls hemma hos mig, måste ju inviga nya barrummet. Känns som om denna helgen inte kommer att bli lindrig, hej huvudvärk!

Nu ska jag fortsätta att mysa till Regina Spektor som är så otroligt bra, dammsuga får jag göra imorgon. Det är inte hela världen. Här har ni en av mina favorit låtar med henne.



                                  Min naturliga hårfärg. Håller på att försöka få fram den igen.
                                  Min naturliga hårfärg, ska försöka få fram den igen nu till sommaren!



hej hopp elefantsnopp!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0