Full fart!

Precis hemmkommen från Sälen. Underbar resa med underbara människor!
Dock så har jag fått nått skit i benen som gör skit ont. Har fått lite olika diagnoser, inre blödning, infalmmation i benhinnorna eller inflammation i senorna. Har dock inte kollat upp det hos farbror doktor än. Tänkte vänta lite och se om det blev bättre först.
Men detta har då gjort att jag bara kunde åka två av fyra dagar. Och detta ledde till att jag blev sur och tjurig eftersom jag ville åka mer. Men folket stod ut med mig. (Förvånandsvärt eftersom jag inte ens stod ut med mig själv)


Höjdpunkterna var nog pulkaåkningen på kvällen eller när vi åkte sittlift ner och folk skrek till oss att vi åkte år fel håll. Och Kicki kollar förskräckt på dem och säger "Så ni menar att detta inte är upp!? Fan Sophie vi skulle nog hoppat av där borta!" HAHA. Dom trodde helt klart att vi var riktigt tappade.
Sen dansade vi röven av oss på kvällen, och några killar som bodde mittemot såg detta och började dansa dom med. Väldigt underhållande!


Jag fick lära Siri att åka snowboard också. Redan andra dagen drog jag upp henne i en blå backe. Och precis när vi har kommit upp stänger dom av liftarna för att det blåser så mycket. Jag har aldrig hört någon önska någon annan så död som Siri önskade mig. Haha. Men ner kom vi, dock fick jag ploga halva backen eftersom Siri tillslut totalvägrade och tog av sig snowboarden och vandrade ner. Men trots detta är jag jätte stolt över henne för att hon lärde sig så snabbt! & lite dåligt samvete har jag för att jag tvingade upp henne också.




Sälen resan får fem av fem toasters.

Vad tycker andra?
Postat av: Kajsa

Haha Sophie du har fått 3 av 3 rätt på dom roligaste upplevelserna ^^ xD Blev dock lite galen på er när ni tjatade om det HELA vägen ner -.- xD



Sääälen är f-ing awesome, and we made it even more awesome with our awesomeness :D <3

2009-05-10 @ 14:28:47

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0