fulltupp

oj vad dåligt jag har uppdaterat men till mitt försvar har det varit fullt upp. Börjat skolan och festat. Såg The Sounds och blev interjvuad av Sydsvenskan webbtv, ska lägga in en länk sen. Igår var det familjen, festade i Malmö och vaknade i Hässleholm bredvid Matte. Och idag har jag varit med om ännu en jävligt konstig dag med tjejerna.

"Vem fan har spytt här? Vem spydde på min parkeringsplats? Vem ska torka upp det?! Vad är grejen Elin?"

Nu ligger jag och kollar på någon spagettiwestern film med Clintan. Såg fram emot en lugn natt med bara mig själv men då ringer en av kusinerna och behöver sovplats till han och en kompis. Dom får dela på Bigs säng.


Kolla in snart igen, ska lägga upp en lista på de 10 snyggaste killarna snart!

Vad tycker andra?
Postat av: elin

haha, låter som om det är jag som sa allt de; haha.

2009-08-23 @ 13:18:52

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0