fem av fem toasters.

Johnossi var riktigtriktigt bra! Dock blev man otroligt irriterad på folk som skulle börja mosha hela tiden. Jag menar moshpit till Johnossi? PINSAMT! Plus att de förstörde typ halva konserten för oss andra.
Och Oskar "Ossi" Bonde är inte nådigt snygg eller så visst. Fyfan, en riktig jävla man det där!



Och jag som var minst ett huvud kortare än alla andra stod och hoppade, så står det en tjej bakom mig och så råkar jag hoppa upp i hennes haka. Jag vågade inte vända mig om och se hur det gick.

Imorgon spelar Adiam Dymott men då kan såklart inte jag åka till Malmö. Har redan missat Bob Hund och Markus Krunegård, fast iof så har jag redan sett alla dem. Men på torsdag blir det The Sounds (fast då ska jag inte stå långt fram, har hört att Maja är riktigt äcklig mot publiken och spottar och sånt på dem) och på fredag blir det Familjen.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0