Respektlöst!

Gårdagen blev inte alls som förväntat eller gick det precis så som man hade förutspått. I vilket fall som helst är vissa några jävla idioter som inte visar någon som helst respekt för andra människor.
Trots detta hade jag ändå kul eftersom dom bästa var där. När klockan blev mycket fick jag och Linnea skjuts hem av Mattes bror. Väl hemma hos mig märkte jag hur fylle-hungrig jag var och rensade kylskåpet och gjorde nudlar.
Sen satt vi och snackade om massor som jag inte kommer ihåg ett bra tag tills vi däckade.

Idag gick vi och köpte chips, dippa och cola. Den perfekta frukosten! Och nu sitter jag och väntar på thaimat, vilket jag egentligen inte alls vill äta idag.
Imorgon är dagen med stort D, vi ska äntligen åka på vår länge planerade resa till Liseberg!


Oj vad min cam är bra nu i mörkret.. Mina nya heta leggins och armband.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0