sovmorgon!

Nu har jag precis skrivit klart min planering för idrottslektionen jag ska hålla i. Så nu får man sovmorgon imorgon, Jag behöver inte gå upp förrens 08.00 istället för 05.45, otroligt skönt! Tackar dom från sptur som är ute och paddlar.
Jag ska ha en brottnings lektion, ska bli kul och se killarna brottas runder.


Nu kom mamma och thomas hem, känns genast mycket livligare här. Rätt skönt ändå.


Matte fick aldrig tag i Oskar. Slutet gott, allting gott.

Vad tycker andra?
Postat av: Anonym

säger bara en sak om paddlingen - aldrig igen i hela mitt liv.



jojokortet borta, byxor borta, ryggen,axlarna,armarna och nacken e helt förstörda ,ja e så trött att ja knappt orkar se va ja skriver och vi får ingen sov morgon imon + att maten vi lagade sög stor heeeestballe.

2009-08-27 @ 17:53:31

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0