Tur & Otur

Dagen började bra med den bästa smoothien jag gjort hitills och musik. Valde kläder som jag sedan fick ångra, det såg inte alls ut som det skulle bli fint väder idag. Men det blev det, och där kom jag med jeans, öppen skjorta och halsduk.

Sedan började allt gå utför, när jag kommer till stationen lämnar tåget precis. Nästa tåg går 40 minuter senare och då är jag framme 15 minuter innan vi börjar skolan. Och till er som inte visste det så måste jag ta bussen ut till skolan också som tar c.a 15 minuter beroende på hur mycket folk som ska av och på. Dessutom satt Kicki och väntade på mig på centralen i Lund och kvällen därpå hade jag bytat mobil och hade därmed ingens mobilnummer. Alltså kunde jag inte få tag i henne. Så tänkte jag att jag kunde gå hem och ringa henne, när jag var hemma kom jag på att jag ändå inte har hennes nummer här någonstans så det var bara att springa till tåget igen. Tur som det var ringde Kicki mig.
Och jag hann i tid till skolan. Fattar inte hur det gick till helt ärligt men bussen måste kört jävligt snabbt.


Nu kan jag äntligen slappna av. Ska göra mig en smoothie och kolla lite tv. Det är jag fan värd efter denna helvettes dagen.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0