utmattad och dåligast i världen.

Äntligen hemma. Nu ska jag bara se till att fördriva tiden så jag inte somnar. Det tar verkligen på krafterna att pendla, det låter konstigt men man blir väldigt utmattad av det. Ni som pendlar förstår. Kanske skulle sola lite och räkna matte. Fast jag vet hur det kommer sluta, i soffan med godis och cola.
Jag är nog dåligast i världen på att ta sig i kragen. Det borde finnas pris för det! I form av godis.

Älskar min rosett, den används flitigt ska ni veta.

Vad tycker andra?
Postat av: ville

dålig or not men du va söt i rosetten iaf :)

2009-08-25 @ 21:07:23
Postat av: Siri Bengtsson

SÄÄÄÄMST, SOPHIE! Inte dåligast!

2009-08-25 @ 21:52:37
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/
Postat av: Sophie i egen hög person

dåligast är ett mycket bättre ord.

Använder det mest för ni blir helt galna.

Besserwissar

2009-08-25 @ 22:11:51
Blogg: http://sylf.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0