vad betyder tiiep!?

Snart så smäller jag av! Vad betyder tiiep!?!? Alla människor som är födda efter 93 använder det. Är det typ ett nytt fjortisord eller en förkortning och vad betyder det isf? Jag blir galen av dessa obesvarade frågor.
Likadant är det med den nya trenden som har förpestat mitt blickfång under en längre tid där folk sätter gummisnoddarna på benen ist för i håret.

Vart är världen på väg? När jag var en liten fjortis nöjde vi oss med att säga "daah", "moooget", himla med ögonen och vicka på rumpan. Men nu verkar det bli värre och värre för varje generation.


Vad tycker andra?
Postat av: Ville

Tiieepp är en nystavning på the oldschool fjortis word TYP , de ser mkt coolare ut med den stavningen serru.

2009-08-16 @ 10:51:29
Blogg: http://villedreyer.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0