Års resume

Alla andra bloggare gör en års resume. Så jag får väl inte vara dåligare. (JAG VET ATT DET HETER SÄMRE).
Försökte göra det enkelt och smärtfritt men när jag skrivit en så råkar jag klicka bakåt och allt försvinner. Just my luck!

Älskade jag
Jag har älskat mig själv ännu mer än vad jag gjort tidigare. Jag är snygg och underbar!

Vänner
Som jag älskar mina vänner. Vi bråkar, tjaffsar, gråter och kramas. Vad vi än gör så gör vi det tillsammans, i vått och torrt. Även om jag inte träffat alla lika mycket som jag velat vet jag ändå att alla kommer finnas där. Jag har dessutom fått massor av nya vänner.

Familj
De flesta vet ju redan hur mycket jag älskar min mamma, men det gör inte något av att nämnas igen. Jag älskar min mamma så sjukt jävla mycket! Jag har också fått kontakt med min ena lillasyster vilket gör mig tok lycklig. Det är världens sötaste unge.

Kärlek/Sex
Det har jag fått mycket av. Det är ju faktist något man inte kan få nog av någonsin.

Musik
Musiken har verkligen haft en central roll under detta året. När jag tillbakablickar minns jag allting i låtar. Jag har även fått upp min svalnande kärlek till Green Day NÄR JAG SÅG DEM LIVE I KÖPENHAMN DÄR JAG STOD LÄNGST FRAM OCH KUNDE KÄNNA DOFTEN AV BILLIE JOES RÖVSVETT!

Festivaler
Besökte två festivaler detta året, Siesta & Emmaboda. Siesta var hel galet, jag vaknade full varje dag och det underhöll jag tills söndagen. Emmaboda var fylld av kärlek, en otroligt mysig festival som jag tänkt besöka nästa år också.

Skola
Skolan har gjort mig arg, ledsen, stressad som in i fan, glad och trött. Massa plugg men med goda resultat.

Blogg
Bloggen har jag börjat lägga mer tid på.
Jag är verkligen glad att jag har haft bloggen, inte för läsare utan som en dagbok som jag kan kolla tillbaka i och minnas.

Film
Åh vad mycket film jag tittat på och åh vad jag har lärt mig om film. Allt från vad minsta kameravinkel kan göra till djupare betydelser i t.ex karaktärernas namn. Det är sjukt vad som kan finnas gömt under ytan i en film.

Resor
Min längsta resa detta året var utbytesresan till Italien där jag fann (förhoppningsvis) en vän för livet, Irene. Någon dag efter Italien åkte vi till Sälen som också var så jävla kul.

2010
Jag hoppas på ett jobb, mindre plugg. Mer kärlek och ännu mer tid med mina vänner. Mer festivaler och massa musik och att Thailand blir bäst. Mycket sex också såklart!

Summa sumarum
Det har varit ett år fyllt med sorg och glädje. Jag anser inga minnen vara dåliga. Sålänge det finns något som är värt att minnas är det ett bra minne.
2009 kommer jag aldrig glömma.


Vad tycker andra?
Postat av: :)

Hej! cool blogg<3

jag e med på en tävling på www.mileeyy.blogg.se och jag vill VERKLIGEN vinna, så u behöver jag din hjälp(:

kan du gå in på www.mileeyy.blogg.se och rösta på den där rutan (rösta på www.seldemi.blogg.se ) eller kommentera "jag röstar på www.seldemi.blogg.se

det skulle betyda så mkt!<3 tack så hemskt mkt!<3

2009-12-30 @ 22:25:31
Blogg: http://seldemi.blogg.se/
Postat av: Diana

Gillar din blogg, allt bra med dig? :)

2009-12-30 @ 22:39:11
Blogg: http://dianam.blogg.se/
Postat av: pelle

fan vad spam du får! usch!



och du, längst fram på green day? nice!

2010-01-01 @ 19:42:08
Blogg: http://pellespersonliga.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0