bra kväll, mindre bra dag

Igår hade vi en jätte mysig kväll eftersom Kixxen fyllde 17! Vilket också gjorde att hon blev fri från alla sina sysslor. Vi köpte chips, cheesecrunchers, kakor, popcorn, daimtårta, sprut grädde, några liter julmust och sånt. Sen krängde vi hela kvällen och kollade på Hata Göteborg som tydlingen Kixxen och Fina har missat. (Hur man nu ska missa den?) I brist på födelsedags ljus så satte jag och Fina värmeljus på tårtan och sjöng för henne.


Imorse när jag vaknade var jag skiiiiiiiit förkyld. Så det var bara att pumpa kortison och astmamedicin plus smärtstillande.
På bussen påväg till skolan nös jag, inte smart. Fick snyta mig i Kixxens gamla schema eftersom ingen verkade ha servetter. Tur att man är kreativ då.


Nu sitter jag och pluggar till de tre proven jag har imorgon, Matte (rätalinjens ekvation, F(x) och sånt), Historia (antikens Rom) och Mediekommunikation (semiotik).
Wish me luck.



Vår affisch till filmen som vår begåvade Kixx har gjort. Jag är modell ;)

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0