Lucky girl

OCH JAG GLÖMDE ATT BERÄTTA VILKEN JÄVLA TUR JAG HAR!
Efter att jag varit på hemmakväll med tjejerna gick jag hem eftersom Matte skulle komma senare. Märker då att min mobil inte är i fickan. Dock blir jag inte särskilt överraskad eftersom jag brukar bli av med den.
Men den finns ingenstans. Så jag får ringa den. Tydlingen hade jag tappat den på gatan och när en av mina grannar var ute med hunden hade det hittat den. Så de kom ut och mötte mig för att ge tillbaks den.

Jag menar ofta det ens finns såna hederliga människor längre, särskilt inte i Hässleholm.

Vad tycker andra?
Postat av: Christian

Hej på dig!!!



Härlig blogg du har!!!



Vilken tur i oturen, kan man säga lite.

Sedan hade du tur som har en sådan snäll granne.



Ha en god jul och sköt om dig!!!

2009-12-22 @ 21:15:05
Blogg: http://cheezes.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0