Mest intressanta inlägget ever

Jag är sjuk som ett as. Tycker riktigt synd om mig själv. Alla försöker förbjuda mig att gå till skolan. Jag tror de inte vill veta av mig men skyller på sjukdomen. Ja så är det.



Nu ska jag gå på toa, snyta mig. Tvätta av sminket, snyta mig. Borsta tänderna, snyta mig. Ta is vatten och ställa brevid sängen, snyta mig. Ta nässpray några gånger och alla mina andra 4 olika mediciner + smärtstillande. Lägga mig i sängen, snyta mig. Lägga en kudde vid ryggen så det känns som jag inte sover ensam. Somna.
Om det var någon som undrade, någon? Inte det, nähä.


Undra om det är möjligt att snyta ut en bit av hjärnan. Jag tror jag redan gjort det vid det här laget.

Vad tycker andra?
Postat av: pelle

fortfarande sjuk, hörru?

2009-12-02 @ 23:36:27
Blogg: http://pellespersonliga.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0