nördar

Jag är så trött på den jävla snön nu! Jag har redan pulkaåkningen avklarad så nu får gärna snön försvinna.
I torsdes hade jag och Linnea bajsson tråkigt så vi åkte hem till henne, tog varsin pulka och gick till "dödsbacken". Vi åkte några gånger tills vi insåg att pulkaåkning är inte bara kul, det är jobbigt att gå upp för backen.


Nu har vi tjej-lan här i Södra Sandby. Cs, julmust och nästan alla onyttigheter man kan tänka sig. Vi har verkligen blivit arbetsskadade.
Men det är härligt, att äta Billys pizzor till frukost, springa runt i rosa mjukisbyxor, lyssna på amazing horse på högsta volym och bara skita i allt. Riktigt bra avslut på denna terminen. Dessutom är det kanske sista gången jag ser tjejerna innan jag åker till Thailand i tre veckor.


Såhär ser jag ut just nu.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0