oh happy day

Verkligen inget i hela världen kan förstöra mitt humör idag som förövrigt är på topp. Inte ens tanken på att jag måste köpa en julklapp idag eller att det är julafton imorgon gör mig mindre glad.
Julklappen är också den enda julklappen jag ska köpa. Vi som ska fira jul här hemma drog varandras namn ur en burk och jag fick min morbror. Det kan bli lite klurigt, men något med hårdrock sen är jag nog helt rätt.


Resten ska jag köpa i Thailand (som jag åker till om 10 dagar), jag vet precis vad Josefina ska få. Någon som vet om man får ta hem dildos på flygplanet? Det borde väl inte vara ett större problem?


The Gossip - Heavy Cross

Vad tycker andra?
Postat av: Josefina!

Asså jag dödar dig. Det är inte bara ett tomt hot utan jag knivhugger dig och begraver dig sedan levande.

2009-12-23 @ 16:35:03
Postat av: Anonym

nää, dildosar borde itnev ara ngt problem. (om et itne är en knivhuggande dildo med ninjaeffekter, då är det nog ltie svårare)

2009-12-26 @ 01:33:49

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0