speciell dag minst sagt

Idag har det varit en speciell dag. Först köpte jag ett läppstift för 165  kr! Jag menar, vem gör sånt? Hon på Make up store var så trevlig att jag kände mig tvungen.
Sen går jag till statsbibloteket för att lämna Hon älskade (underbar bok!) & nejmen sedär, försenad, 15 kr böter..


Efter detta kände jag att jag behöve några power king, så jag vandrar till malmborgs innan jag går till tåget. Där är det självklart lång kö och när jag väl kommer fram ber hon i kassan mig att visa legg. Jag börjar självklart skratta och tror att hon skojar.
Men hon sitter där och kollar allvarligt på mig och då går det upp för mig, visstfan man har infört åldersgräns på energidryck. Men då börjar jag skratta ännu mer, ofta jag inte ser ut att vara över 15!? Jag har förfan kunnat handla mitt eget nikotin sen jag var under 15! Blev riktigt förolämpad.


På centralen sätter jag mig för att vänta i 30 minuter på mitt tåg. Då kommer en tant fram till mig och ber mig passa hennes katt. Innan jag hunnit svara har jag katten i mitt förvar och tanten är borta.

Vad tycker andra?
Postat av: Josefina!

Hur gick det med katten?!?

2009-12-04 @ 23:03:44

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0