traumatisk natt

Först ligger jag uppe till klockan 01.00 ungefär och skriver om byråkrati och pyramidsystemet. Sen när jag väl tänkt gå och lägga mig säger de på tv "Nu ska vi strax bakom Sex and the city's kulisser". Jag menar då var det ju fördömt. Klart jag inte kunde gå och lägga mig då.


Efter detta går jag på toa. När jag sitter där och uträttar mina behov ser jag en mini spindel på golvet. Rädd som jag är drar jag upp fötterna och skriker. Men att springa därifrån var inget alternativ (ni förstår säkert varför). Så det var bara att sitta kvar där duktigt. Men spindeln vägrar gå därifrån. Den bara sitter där och stirrar på mig. När man sitter på toa vill man ha lite egen tid, men istället känner man sig rejält utittad.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0