ungefär så ja

Ringde Linnea vid 15.00 idag och möts av "Vad fan gör du uppe nu?". Ja jag var ganska överraskad själv att jag var uppe så tidigt.
Träffade girlsen senare och kollade på medans de åt på viking.
Vi börjar diskutera vår övningskörning och Malin ställer då frågan "Vad skulle ni gjort om ni fick sladd med bilen?" Linnea är snabb på att svara "Jag skulle dratt handbromsen!"
Påminn mig att aldrig åka bil med min kusin.


Efter det kom Matte hem till mig och så kollade vi på Planet 51.
Matte har massa sladdar och "sugproppar" över hela magen. Det ska tydlingen mäta hans hjärtslag eller nått och se om det är något fel på hans lilla hjärta. Jag tycker han ser jätte rolig ut.
Dessutom fick han en liten handväska att ha maskinen i. Ser jätte kul när machomatte trippar runt med en minihandväska.


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0