att älska sin mamma.

Myskväll med mamma var skönt. Ett bra tag sen det bara var vi två (jag menar inte att det är jobbigt att bo med fler, men ibland behövs kvalite tid). Vi bestämde också att vi ska åka till Malmö på måndag och shoppa och käka tillsammans. åh jag älskar min mamma! Vi har verkligen en speciell relation vi två, det finns inget jag inte kan berätta för henne. Vilket kan bero på att större delen av mitt liv har jag bara haft min mamma och det är jag glad för!

Tvingade min mamma att berätta historien om när hon fick reda på att hon var gravid med mig. Jag kan den utantill men tröttnar aldrig på att höra den.


Det blev ett helt inlägg om min mamma, aja det är det minsta hon förtjänar. & om du läser detta, älskar dig!


hejhopp!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0