att ha tillbakablickar.

Ice Age 3 var riktigt riktigt bra! Hoppas på en 4e film nu.


Siesta minne
När vi gick och la oss i tältet för att sova tyckte jag att min kudde, eller Siris kudde egentligen, verkade ovanligt hård. Försökte puffa till den men det gick inte. Aja hon gillar väl det tänkte jag och somnade. På morgonen när jag vaknade hade jag så sjukt ont i nacken att det inte går beskriva. Då utbrister Siri "Men vafan Sophie! Du har sovit på min baginbox, hoppas du inte tagit sönder den!"  ojdå.



Mamma gör lax med getost på, sås med rom och rödlök och nypäror. MUMS!

hejsnopp!

Vad tycker andra?
Postat av: Siri Bengtsson

HAHAH! Säger bara det; det var tur för dig att du inte tog i sönder den xD



You know, I like it rough ;)

2009-07-01 @ 22:53:33
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0