fobier.

Hajar, fötter, djupa vatten, småkryp och clowner.
5 saker som jag har väldigt svårt för.

Bara en bild på en haj får mig att må dåligt. Ibland när jag badar i en sjö blir jag jätte rädd och tror det väntar en fet vithaj på mig nere i vattnet. Denna fobi hör i hop med min rädsla och överdriva respekt för djupa vatten. Tycker det är jätte obehagligt att inte se vad som finns där nere.

Fötter är bara äckliga och borde stanna i stumperna tycker jag.

Småkryp är väll ingen sådär konstig sak egentligen. Jag tror de flesta tycker de är läskiga fasten de flesta är helt harmlösa.

Och till det sista, clowner. Det var väll efter min kusin Håkan tvingade mig se den där filmen It som jag utvecklade en känsla av obehag varje gång jag ser en clown. Det är inte direkt någon fobi som jag har för hajar men på något sätt känner jag mig obekväm i närheten av en clown. Fasten de inte är läskiga som clownen i It så ser de ändå så tragiska ut. Jag försöker intala mig själv att det är synd om dem, vuxna män som har för mycket smink och finns till för att förnedra sig så att små barn ska skratta. Men ändå..

5 fakta som ni inte visste om mig. Jag sjunger i duschen också, jätte falskt.


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0