höga förväntningar.

Jag på siesta, full å gla!
En facebook konversation om mig på bilden ovan från Siesta!


Simon: ser ut som du försöker sticka upp en pinne i din axel!!!^^ lol? 
 
Sophie: vem vet, jag kanske försöker det? "alla de bästa idéerna kommer på fyllan"

 Simon: hahaha undrar om Einstein kom fram till det också när han kom på sina teorier^^ 

 Sophie: det hoppas jag, annars blir jag måttligt besviken! haha

Simon: ok vi säger väl så XD

Linus: de som upptäckte DNA gjorde det över några öl på en pub. kanske sophie gör en sanslös upptäckt en dag simon! 

 Simon: haha man kan ju alltid hoppas XD 

 Sophie: skulle inte förvåna mig xD


Jag känner nästan pressen över allas förväntningar på mig.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0