PISSED OFF.

Jag är arg, jag är så jävla arg. Hade verkligen behövt en antik vas just nu.

1. Det finns tröjor med Ramones tryck på inne på JC. Jag lovar att de flesta som har en Ramones tröja på sig vet inte ens vilka det är och nu när de finns på JC kommer antalet bara öka. När jag såg det igår ville jag bara rycka ner alla tröjorna från galjen och springa därifrån.

2.
Blondinbella hävdar att hon lyssnar på Imperiet. Hur fan kommer det sig att en väldigt aktiv moderat lyssnar på Imperiet? Jag får verkligen inte ihop det. Antingen förstår hon inte innebörden av lyriken eller så har hon bytat politisk åsikt. Eller så kan det vara så att hon vara lyssnar på musik utan att HÖRA den vilket enligt mig är värst av allt.

Plus att jag såg Malin Wollin igår men jag var för feg för att gå fram och berätta hur grymm hon är. Varje gång mammas Amelia tidning dymper ner i brevlådan snor jag den för att läsa hennes krönika.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0