rapapapa!

Det borde vara olagligt att skicka sms när man är full!

Kvällen igår var minst sagt galen. Har aldrig en tråkig stund med mina tjejer. Och så träffade en barndomskompis.
Detta sommarlovet kan bara beskrivas på ett enda sätt: rapapapa!

& jag har så jävla ont i mina njurar, fick ingen medicin av farbror doktor. Får vänta tills på måndag och då kanske mina njurar redan pajat. Life's great!




Jag: Jag måste göra inpackning i håret!
Matte: Du är sååå gay!
Jag: Matte, jag är faktist en tjej..
Matte: Nej?

hejhopp!

Vad tycker andra?
Postat av: emma

FYFAN VAD JAG SAKNAR DIG!!!!

BEHÖVER DIG VÄNNEN , KÄNNS SOM VI GLIDER IFRÅN VARANDRA. LOVE YOU!

2009-07-05 @ 00:14:39
Blogg: http://puredesiree.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0