Siesta och Italien.

Fyfan vaknade för typ en timme sen. Och nu har det ringt en jävla massa telefonförsäljare. Jag blir så arg! Plus att jag känner mig jätte sjuk idag..
I alla fall saknar jag siesta och Italien. Vill tillbaka nu!

Jag spelar på en äkta Cremona fiol!

Vi var på besök hos en fioltillverkare i Cremona. Jag fick provspela på en
av hans fioler som kostar runt 10000 euro. Gissa om jag var
rädd för att tappa den! Funderar på att byta ut strängarna på min egen
fiol och börja spela lite smått igen.

På Siesta när vi skulle sätta upp vårt tält.
Första dagen på siesta när vi skulle sätta upp vårt tält. Jag tyckte det var
 roligare att klä ut mig än att hjälpa till.


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0