tack för den!

Jag frågade Matte vad han skulle gjort om jag låg i sägen helt naken när han kom. Då svarar han att han skulle undra vafan jag höll på med och få mardrömmar resten av livet..
Hur ska jag tolka detta?


Om Regina kommer till Sverige igen då ska jag och Elin fan ta mig se henne till vilket pris som helst! Och jag vet en annan som antagligen kommer vilja följa med, J..?
Jag kan ju berätta att jag gråter inte ofta men idag har jag bölat hela dagen och plågat mig själv med att lyssna på nästan alla låtar från Begin to Hope.


Dessutom kan jag berätta att Matte sitter här bredvid mig med 7 stygn i huvudet efter en krossad flaska. Det är synd om honom, faktist.

hejhopp!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0