music makes you lose control.

Efter siesta har jag bara älskat Adiam Dymott mer och mer och mer och mer!
Dessutom är hon en av de snyggaste brudarna jag vet, helt klart i samma nivå som Kat Von D!
Några andra av mina favorit band som jag såg på siesta var Dúné och Herbrightskies. Såg fler band såsom Mando Diao och Placebo men ingen av dem är några jätte favoriter. 
Det bästa nutida bandet är helt klart ANTI-FLAG som jag också fick se på festivalen, stod längst fram och mina underbara kompisar lyfte upp mig för jag är så kort och för att jag tjatat om konserten hur länge som helst. Bästa festival minnet ever!

                                      
                                            Adiam Dymott - John Denver


                                       Dúné - John Wayne vs. Mary Chain


                                                Herbrightskies - Roses


                                 Anti-Flag - Die For The Government


Lyssna nu inte bara på dessa låtarna för att sedan säga "ååh jag älskar dom". Hatar sånna folk. Gud vad jag är bitter! Tänker fortfarande på hultan och allt jag missar. Regina Regina Regina Regina.



nu ska jag gå och lägga mig, möta Siri i Lund klockan 10.00.
längtar tills på måndag.
hejhopp elefantsnopp!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0