inte som korv på burk.

Fredagen ska vi ju inte tala om. Ja förutom mina underbara vänner som man alltid kan räkna med.

Lördagen fick man gå upp tidigt som fan, var nog fortfarande full. Städade lite medans dom andra sov och sen bar det av från Hgb till Lund/S. Sandby, vilket tog en jävla tid. Väl hemma hos Josefina fick jag mat och sen var det bara att göra vid sig igen. Sen var sommarfesten igång. Den får fem av fem toasters.

Idag har jag och Josefina legat framför Disney Chanel med godis, pizza och läsk. That's how we like it ;) Sen fixade Josefina mina naglar (eller försökte, jag är en anonym nagel-bitare). Dom är zebra mönstrade nu. Sen sminkade vi varandra och gjorde frisyrer och valde kläder till varandra. Josefina passar verkligen som en rockabilly. Just nu har jag allt jag inte annars har, mycket smink särskilt foundation, ögonskugga, läppstift, ett halsband och hårspray. 
Det har varit en riktig lat/tjejig tjej dag, precis vad jag behövde!

Snart ska jag tvätta av mig sminket och tvinga Fina att kolla på Dinosaurier med mig. Ni vet den med dom söta aperna, en disney film.  Den är jätte bra iallafall inte som korv på burk.



                                                                         Lilly Allen - Alfie

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0