att älska livet

I fredes var det Emmas student (bilder kommer inom kort) & det var jätte trevlig. Emma var vacker som fan och jag blev avundsjuk, jag vill mä ta studenten! Bara två år kvar...

Sen åkte jag till Mellby Strand igår, där var hela campingen gul och blå förutom två danskar som bodde där. Det var mycket nationalsånger och en dansk hade en röd tröja på sig så sjöng han "vi är röde och vi är vide" samtidigt som han drog upp tröjan och visade sin bleke mage. haha! Och så såg vi matchen på storbilds tv. Tänk att jag kollade på fotboll (!!).

Idag har jag varit med Mallan, Elin & Kimberly och kollat på studenterna på ingång till balen. Vissa var så sjukt vackra och andra gillade smink alldeles för mycket. Sen gick vi och käkade och sen vidare hem till mig. Det var mysigt!


Lilla jag, glad och galen!
Jag innan björksäter i onsdes, lite av mitt ofärdiga rum också.


"De dårskaper man ångrar mest i sitt liv är de man inte begick när man hade tillfälle." Helen Rowland
Jag håller med, synd att jag är feg.



hejhopp!

Vad tycker andra?
Postat av: emma

fan vilken snygg header du fått nu!

åh tack älskling. du va oxå vacker i fredes!

så jävla glad att du kom , det visar vem som är ens äkta vänner <3

du är bäst!

2009-06-08 @ 15:04:46
Blogg: http://puredesiree.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0