att bestämma sig.

Samson came to my bed
told me that my hair was red
Told me I was beautiful
and came into my bed

Anldeningen till denna lilla text bit från Samson - Regina Spektor är för det första att Malin ska få se henne live och hon har lovat att ringa mig när Regina sjunger just denna biten (eftersom raderna betyder väldigt mycket för mig och jag har speciella minnen till dem) och jag kommer gråta som en gris för att jag inte är där.
För det andra ska jag bli rödhårig igen. Nu har jag bestämt mig, blont är helt enkelt för mesigt för mig.



Nej nu måste jag skynda mig, ska duscha + göra vid mig. Till Elin S jobb hämta hennes nycklar och sen hem till henne och hämta hennes vattenpipa och sen till stationen där vi ska ta bussen till K-stad sen vidare till Åhus.

hejhopp!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0