att bli dissad.

B e s n i k säger:

du liknar sabrije

sophie i egen hög person. säger:

jag kan dock inte påstå något då jag inte har en aning om vem sabrije är. men om personen liknar mig så måste den fan vara jävligt snygg!

B e s n i k säger:

nej det var df jag sa att du liknar henne

sophie i egen hög person. säger:

okej, men för att dissen skulle fungera och bli rolig så hade det antagligen underlättat om vi båda hade vetat vem personen var.. nu kan jag inte ens ta åt mig lite ju. håller du inte med?

B e s n i k säger:

uggly betty

B e s n i k säger:

B e s n i k säger:

du är lik henne

Jag gillar att han stavade ugly med två g. Känner mig totalt dissad.


Vad tycker andra?
Postat av: Siri Bengtsson

Sjukt underbart! Hahaha!^^

2009-06-25 @ 00:16:13
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0