att fira midsommar.

Då har man precis kommit hem från Mellby som man åkte till i Onsdes.
Midsommar var precis som det ska va. Frukost med snaps, dans kring midsommarstången och en massa lekar.
Under middagen fick alla varsitt kuvert där det fanns en utmaning i som man skulle göra under kvällen. Det kunde vara allt från att fråga om någon ville byta käring till att svara på alla fråger med "det har jag redan gjort!". Själv fick jag att varje gång jag hörde "huvud axlar knä och tå låten" skulle jag ställa mig upp och dansa med inlevelse.
Efter det var det fest, såklart. Vi satt i vår "stuga" och festade. Så började det lukta bränt. Och då skriker Anton "Sophie ditt hår brinner!!" Jag hade visst råkat böja mig över ett ljus som satt fyr på mitt hår plus min klänning. Konstigt att det tog så lång tid innan någon märkte det och tur att mitt hår inte brinner vidare bra.

Det har varit mysiga dagar med Josefina. Men det bästa var nästan idag när vi gick och la oss i en sanddyna och solade.
Bilder kommer ikväll när Fina kommit hem och skickat alla till mig.


hejhopp!


Vad tycker andra?
Postat av: siri

Låter ju sjuktlyckat sophie! Hur full var du när det hände egentligen?

2009-06-21 @ 19:38:42
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0