att förvandlas till mytoman.

När jag blir lite på kanelen blir jag alltid en jävla mytoman, jag ljuger om massa typ som:
Att jag hade fått en glasskärva i foten
Att jag hade tappat tån
Att jag var oskuld
Att jag & Kicki var tvillingar och att jag var polack
Att någon kille hade slagit mig (hade bara blivit armbågad när vi såg Placebo)
Att jag skulle städa hela lägenheten nästa dag
Det värsta är att folk tror på mig. Det bevisar ju dock bara vilken otrolig retorik jag har. Jag borde bli politiker.
Annars är jag ALLTID ärlig! Jag träffade förresten Bert Karlsson idag, han blev helt förtrollad av min otroliga sångröst och ville omedelbart skriva kontrakt med mig.

Ett fan till mig ville att jag skulle skriva mer om analsex, vad tycker ni? Här är länken till hennes sex och fetisch blogg.

Nä nu ska jag lägga mig bredvid Linnea som sover sött (?) och stirra på henne tills hon vaknar och kanske till och med göra wet willy på henne, lika kul varje gång.


hejhopp sugsnopp

Vad tycker andra?
Postat av: Anonym

Haha, så sant så sant, min älskade. Ingen kan ljuga som du gör när du är glad på det, men jag älskar dig ändå, även om du alltid skrämmer vettet ur mig xD

2009-06-16 @ 14:08:59
Postat av: Anonym

//siri

2009-06-16 @ 14:09:21

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0