att gömma mobilen för en paranoid Matte.

Tekniken är utom Josefinas förstånd så hon kunde bara skicka en bild. Så här kommer den sålänge!

Jag och Fina i våra misdommarkransar.
Josefina och jag i våra midsommarkransar.


Dessutom lyckades jag kissa utomhus vilket är en stor merit för mig som aldrig lyckats göra det innan. Dock fick jag ta av mig alla kläderna på nedan kroppen. Haha, men hellre det är att kissa på mig ansåg jag. När Josefina sedan skulle hjälpa mig på med stumpbyxorna (eftersom man va lide gla på det) bara lägger jag mig över henne och vi båda fallar rakt ner i sanden.

Nu sitter jag hemma hos Matte. Jag har gömt min mobil för honom eftersom han vill radera en sak på den. Han kommer aldrig kunna gissa var den är. Muhaha!


hejhopp!

Vad tycker andra?
Postat av: Josefina!

Ja, att hjälpa dig att kissa kan man ju säga var en upplevelse! Och det går ju inte att skicka fler bilder på mailen samtidigt! Omöjligt!! Den är säkert sönder.... Älskar dig!

2009-06-24 @ 19:46:49

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0