att ha humörsvängningar och kåtslag

Nu sitter jag här framför datorn när jag egentligen borde sova. I allafall så satt jag och kollade runt lite här på nätet och helt plötsligt utan att läsa något speciellt eller uppleva något speciellt blev jag så jäävla sur. Ingen aning var det kom ifrån, vips bara så blev jag en surfitta. Funderar på att ta en till snus och se om humöret vänder. Sånna här humörsvängningar är ju skit läskiga. Annars får jag väl hoppas att det går att sova bort.
Hur gick detta till nudå?



måste bara tillägga att jag är så sjukt svag för tatueringar, kollade lite bilder på Travis Barker och jag höll på att få kåtslag här mitt i vårt lilla vardagsrum. Nej en till snus var det & lite blöt i trosan är jag allt.

gonattinufsan
hejhopp hästsnopp (någon mer äcklig sjuk person än jag som sett 2 guys 1 horse? Undra om han verkligen trodde att han skulle överleva? och moraliskt sett så är det helt fel och djurplågeri, fast jag hade snarare kallat det människoplågeri hästen verkade ju inte ha så ont? & bara för att ni inte ska få fel bild av mig, jag är EMOT sånt det är helt fel att ha sex med djur men ändå ni fattar tanken.)

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0