att läsa bloggar.

suttit och läst massa bloggar.. är min blogg så tråkig, det skulle förklara det lilla läsarantalet jag har. Kanke jag skulle börja skriva om analsex i alla fall?
JAG BRYR MIG INTE OM VILKET FIK SOM ÄR BÄST! Dessutom var jag nära en klökis då alla verkar fixa (kan knappt skriva det) tånaglarna inför beachen. Åh måste de ta kort på sina fötter? fyfan! Jag har som vissa vet fotfobi, det är det äckligaste jag vet!
De enda bloggarna jag läser är Kissie för att hennes namn nästan betyder urinera, Blondinbella för politiken och Egoina för hon får mig att asgarva! Och såklart mina kompisars eftersom vi är väldigt duktiga på att smutskasta varandra. Visste ni förresten att Josefina alltid petar i näsan! Jo det är sant har till och med bildbevis som ni kanske kan få se någon dag!

vad gör jag? sitta uppe såhär sent när jag väntar lundabor imorgon, (dom kräver mycket energi) jag borde verkligen sova!


hejhopp sugsnopp!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0