att uppleva världens konstigaste dag.

Ën helt sjuk jävla dag! Har aldrig i hela mitt liv varit med om en konstigare dag. Den bestod av manssvin, överfyllda bussar, kaxiga killar och en kille som gjorde hellikoptern för oss utanför mcdonalds. tjaa denna dagen kommer jag ALDRIG glömma. Världens konstigaste dag med några av världens bästa tjejer! Tillbaka till Åhus imorgon!
Dock var jag så jävla stressad eftersom jag skulle träffa Emma men det var inte så mycket att göra åt när de överfyllda bussarna körde förbi oss och jag såklart inte sparat hennes nummer.


En liten liten söt gammal tant ca 70 år som väntade på bussen med oss: "Om han inte släpper in oss nu får han en fet smäll!"
Gissa om vi blev överraskade.


hejhopp!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0