att vara lindrigt förkyld.

Jag kallar det bakis alternativt en lindrig förkylning. Tror jag kör på det sista.
Spelningen gick jätte bra, jag ville bara stå där och spela mer mer och mer. Måste dock öva på scennärvaron.
Mina betyg är super! Helt klart nöjd, fast det finns alltid rum för förbättring.

Jag köpte en barbie som jag hängde runt halsen på Big. Frågade om jag fick lite presentsnöre i butiken, det fick jag. Och så började jag dra det runt halsen och mäta. Butiksbiträdet fattade ingetting.
Studentfesten var underbar, har aldrig sett någon öppna presenter så roligt och långsamt. Big var gaanska full. Fast det ska man va på sin student. & Linnea blev nya överhuvudet för de kvinnliga kusinerna eftersom Robban inte tycker Elin räknas mer för hon bor i Osby. Dessutom kommer Linneas barn vara runda och ovala när dom kommer ut medans mina barn kommer sträcka ut en hand efter Jack Daniels flaskan, enligt Robban iallafall.

Snart kommer Elin, vi ska kolla på film. Hon är min lilla filmpartner. Sen ska jag äta pizza!


"Om en människa inte har hittat något att dö för, är hon inte rustad för livet."
Martin Luther King

hejhopp!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0