att vara lycklig.

alltså man kan inte bli lyckligare än vad jag är, jag är så sjukt lyckligt lottad särskilt med vänner. Ni är så jävla bra och jag är så tacksam att jag har er!
Åhus idag var speciellt idag med. Snyggingarna på balkongen, 94-96or som ville ha cigg av oss och stockholmarna. Härliga människor, seeeena tågjävlar och 118118 igen.
Imorgon/idag ska jag och Josefina till mammas hem för gammla och dementa och sjuga och spela för dem. Vi är volentärer men det gör inget för det är så underbart att sprida glädje. Och vad kan sprida mer glädje än musik?

Odessa var här  hemma innan med de har åkt till mellby nu, hon är så söt och underbar den gullungen. Verkligen som en lillasyster för mig.
Jag och lillasyster
                                            Jag och lillasyster


hejhopp!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0