facebook konversation

 Sophie kl. 23:57 den den 17 mars
haha nej men det är sant! Josefina är en riktig "petare-i-näsan-tjej" JAG LOVAR!

Josefina kl. 00:01 den den 18 mars
Hahaha säger personen som förklarar en älg "som en blandning mellan en häst och en ko med sånna här"!!

Sophie kl. 00:07 den den 18 mars
haha hur hade du själv förklarat det? vavavavavava-? :P

Josefina kl. 00:08 den den 18 mars
Hahahaha jag hade nog struntat i det:Poch visat på internet senarexD

Sophie kl. 00:09 den den 18 mars
äsch! det hade ju inte blivit något kul med det ju :P

Josefina kl. 00:24 den den 18 mars
Hahahaha så kan man åsså se på detxD

Sophie kl. 00:41 den den 18 mars
klart, en del av "Sophies livs filosofi"! Bättre än Dante!

Josefina kl. 01:12 den den 18 mars
Haha! Jadå Sophie du kommer att komma med i historieböckerna med: "Det hade ju inte blivit något kul med det ju" hahahhaahha

Sophie kl. 00:45 den den 19 mars
Japp, och dom kommer bygga en skit stor staty av mig mitt på torget i lund. Och folk kommer färdas från hela världen för att beskåda denna skönhet och visdom.

Josefina kl. 00:49 den den 19 mars
Ja och ditt citat kommer att synas i alla historieböcker! Det kommer att startas en religion där mottot "Det hade ju inte blivit något kul med det ju" står i centrum!


Josefina förstår min storhet.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0