Linnea den vinga och svea.

Jag känner en tjej som heter Linnea, hon är faktist min kusin men det talar vi inte högt om.
Hon ringde till mig klockan 3 idag och hade ont när hon andades. Jag frågade hur är det fatt? Och hon berättade att bootcamp har börjat. Hon hade alltså varit ute och sprungit runt kvarteret på morgonen. Dessutom hade hon börjat sina nya diet med tre chips för det är ju nyttigt med potatis det vet ju alla. Det låter lovande tycker jag, därför ska ni få följa hennes och Kimberlys bootcamp här på min blogg. Det kommer bli spännande!


Jag och min kära kusin.
Linnea &Jag


hejhopp!

Vad tycker andra?
Postat av: kimmy

2009-06-15 @ 23:28:43
Blogg: http://kiimmys.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha, jag tror ditt läsarantal kommer öka med flera hundra sophie ;)

2009-06-15 @ 23:29:14
Postat av: elin

det kommer blir riktigt spännande, är lite rädd för att det kommer hålla lika länge som förra gången! haha, inte så länge alltså! men det ska bli kul och se! :)

2009-06-15 @ 23:52:52
Blogg: http://rosaelvisp.devote.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0