hela världen är så underbar!

Åh vad jag saknar siesta, det var så otroligt kul. Jag hade inte ett enda nyktert ögonblick, lyckades dock däcka en liten stund innan Anti-Flag spelade så jag inte var för full för att se dem. Andra band jag lyckades se är Herbrightskies, Mando Diao, Adiam Dymott och Placebo.
Sista dagen var lätt bäst med camp chill, sång & anti-flag

& det är typ två veckor kvar i skolan!!
& denna veckan tar Emma studenten!!
& nästa vecka är det Bigs tur!!
& vädret är härligt!!




Kan man få något att hända med hjälp av tankekraft? Om någon vet något, hör av er!



hejhopp elefantsnopp


Vad tycker andra?
Postat av: Siri Bengtsson

Fyfan vad kul det var! Saknar det som fan!<3 Nästa år igen babe!<3



Snart sommar, lova att inte glömma mig? (A)

2009-06-01 @ 21:19:19
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hur skulle man någonsin kunna glömma dig? :O <3

2009-06-02 @ 15:17:58

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0