att övertala

Jag måste till en festival till, jag känner det. Jag fick inte utlopp för allt mitt festivalande på siesta, tro det eller ej. Jag vill till hultsfred!! Jag vill se Regina Spektor!! Ska se om jag kan tjata mig till en biljett i födelsedagspresent. Fast mamma verkar lite tveksam hon tror jag kommer bli nedtrampad för att jag är så kort och att jag kommer bli våldtagen. Håll tummarna för mig under min övertalningsprocess.


Jag och mamma såg en dokumentär för ett tag sen om avhållsamhet. När det är ett beslut man själv tar tycker jag det är fine men när ens föräldrar bestämmer det till en tycker jag det är så himla fel. Dessutom tycker jag synd om dem också, sex är kul och skönt och borde vara något alla ska få njuta av!
Många kommer reagera på min blogg eftersom jag är så opryd man kan vara och det tycker i och för sig jag är lite kul. Men opryd eller inte, det är bara sex ingen raketuppskjutning.


hejhopp!


Vad tycker andra?
Postat av: Ville

Haha opryd va rätta ordet.



håller helt med dig , de är fan inte som ett jävla presidentval eller så liksom.

varför i synnerhet göra den fråga så stor när man ändå vet att iallafall 90% av jordens befolkning någon gång har det, eller iallafall den befolkning man ser på gatan, gamla som unga homo som straight de är liksom inte så opryd att prata om sex längre enligt mig, de är väll mest bara att man måste snacka me rätt personer om de på rätt sätt och helt plötsligt verkar något som nyss inte var alls okej helt okej.

allt handlar om hur man lägger fram saker och ting, retorik altså i min åsikt.

sen att de är skönt tror ja dem flesta redan vet :P

Bra inlägg, en wake-up caller lite.

ska fan sätta mig o blogga idag när jag är sjuk.

2009-06-11 @ 07:57:36
Blogg: http://villedreyer.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0