att känna sig levande

Idag var vi helt övertrötta, först var det typ utvärderingar på första lektionen och sen åkte vi in till stan för att kolla en pjäs som dramaeleverna satt upp. Riktigt rolig! En av våra lärare hade skrivit manuset och hans humor är så jävla skön. & så fick jag veta att jag får MVG i slutbetyg i både Naturkunskap A och Psykologi A!!
Sen var det att vänta på Thomas eftersom han kanske ska köpa lägenhet i Hässleholm så jag skulle visa han & Kicki rätt.
Och nu vill jag hem till Mallan och träffa tjejerna, men jag har ju inte sommarlov förrens nästa vecka så jag hinner inte :/

Imorgon ska vi till något som heter Bulltofta  (jag tycker det låter som bullfitta) och ha klassaktiviteter och sånt. Kan nog bli lite mysigt. Älskar min klass, även om den är lite jobbig och stökig ibland så har vi ändå så bra sammanhållning.
DM1A for president!


Idag har jag varit modig också, mer säger jag inte. Men jag känner mig jävligt levande, I love it! & ett stort tack till Josefina min coach!



hejhoppsnopp

Vad tycker andra?
Postat av: Josefina

Du ska ta och ge dig själv en klapp på ryggen! du äger sophie!!!

2009-06-08 @ 20:28:19

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0