att vara lat.

Jag har ett problem, min tv kontroll funkar inte. Kollade på 3an och nu började den där sjukhusserien er som jag verkligen hatar. Men jag orkar verkligen inte gå de där 3 meterna fram till tvn och ändra kanal. usch.



Och så är det första dagen på sommarlovet och jag är redan uttråkad. Väntar på att Elin ska sluta eftersom vi ska kolla film (ovanligt va?). Jag borde städa mitt rum, tömma diskmaskinen och damsuga hela lägenheten. Men jag orkar inte, det kan bero på att jag är världens lataste människa.


                            The Clash - I'm so Bored With the U.S.A



hejhopp!

Vad tycker andra?
Postat av: Siri Bengtsson

Samma här, är sjukt uttråkad och det är fn bara första dagen på sommarlovet! Leka någon dag nu i veckan?

2009-06-15 @ 17:14:07
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0