ett helt inlägg tillägnat åt JosefinaK

JosefinaK  heter hennes blogg som handlar om stora dildos och vibratorer. K står förövrigt för kuk om någon undrade eftersom Josefina är mycket fascinerad av sådana.

Jag lärde känna denna tjejen när jag började 1an i gymnasiet. Hon bor bland korna och pratar göteborgska.
Fina som vi brukar kalla henne har en tendens att vara "för snäll" och dessutom har hon vääärldens sämsta humor! Och när hon tycker ett skämt är roligt berättar hon det gärna mer än en gång till oss andras missnöje. Skämt som Josefina ofta berättar är om Jesus som vann en simmtävling på walk over och om en kamel med pattar på ryggen och en elefant med snopp mitt i annsiktet..
Det finns många saker som Fina är bra på men att vara rolig är inte något av dem. Hon tycker "ord som nästan rimmar" är väldigt underhållande också. Typ som Geten - Lappen..

Men nu ska vi inte vara för taskiga, godsakerna får ni kanske höra i ett senare inlägg ;)
Jag älskar dig Josefina men nu är det krig! Och i krig är allt tillåtet!


Josefina och lilla jag.
Josefina och jag på vår skolresa i 1an till Stockholm.

Vad tycker andra?
Postat av: Josefina

JASSÅJASSÅ? ALLT ÄR TILLÅTET?! DÅSÅ DU HAR GETT KLARTECKEN! MUHHAHAHAH! VÄNTA DU BARA! NÄR DU MINST ANAR DET!



Älskar dig med!(L):P

2009-06-26 @ 01:48:21
Blogg: http://josefinak.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0