away

Halva veckan har spenderats hemma hos Finas gudmor som inte var hemma. Kickilicki ska vara där hela veckan och Siripiri sov där en natt. Det var underbart mysigt!
Första kvällen kollade vi The Notebook... jag behöver väl inte säga mer än så? haha!
Andra kvällen däckade Kicki och jag och Fina satt uppe halva natten och pratade om precis ALLT. Samtalsämnena varierade allt från mens till pappor till barndoms minnen. Plus att vi kom fram till att vi egentligen inte alls har så skilda åsikter om politik. Vad chockade vi blev!
Plus att det gick jätte jätte jätte bra när vi övade med bandet idag. Börjar bli lite lugnare inför spelningen nu.


Idag fyller min underbara mami år. Hon fick en stoooor kokbok av Gordon eftersom han är helig här hemma. Så det blir väl mumsiga middagar framöver!
Snart ska jag och lilla mamma sätta oss i bilen och rymma undan verkligheten till vår husvagn. Det ska bli jätte mysigt det med. Bara ta det lungt för en gångs skull, äta och dricka gott, sola och mysa. Hon försöker desutom övertala mig att följa med och spela golf imorgon (jag har väldigt stora fördomar om golf, jag tycker det är en snobbsport) men ja jag har ju alltid sagt "I'll try everything once" (fast med undantag för saker som går emot mina principer och moraler).


DESSUTOM HAR GREEN DAY ALLBUMET SLÄPPTS IDAG! Men jag är fattig som en kyrkråtta så jag hade inte pengar till att köpa det än.. Och om jag tycker ett band är bra ska jag inte vara den som ser till att de inte kan tjäna pengar på sin musik. Men samma vecka som Siesta! får jag pengar så det blir väl förfest med Green Day för hela slanten!

PLUS att jag fick MVG besked på tre prov igår.





Så ni förstår att jag är lycklig? Det enda som saknas är Matte & tjejerna här i Hässleholm.



hejhopp puss på snopp

Vad tycker andra?
Postat av: emma

räääknas jag med? :(

2009-05-17 @ 20:15:01
Blogg: http://puredesiree.blogg.se/
Postat av: Alina

Sweet!

2009-05-17 @ 20:19:33
Blogg: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Sophie

tjejerna i hässleholm - klart du räknas med! trodde det var införstått ju. <3

2009-05-17 @ 21:16:52
Postat av: Josefina!

Haha Tack för en undeeeerbar vecka! Och det var en härlig pratstund vi hade du! Får ha fler sånna tycker jag!

2009-05-18 @ 19:57:12
Postat av: Sophie

Klart vi ska ha snygging!!! <3

2009-05-19 @ 13:32:55

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0