kompisar med dålig humor.

J: Knack knack
K: Vem där?
J: Inga!
K: Inga vem?
J: ...

Sen bryter båda ut i asgarv.



har änligen kommit på ett återkommande tema här på min blogg som kommer heta ..... med dålig humor.


hejhopp gnusnopp
(den sista meningen är tillägnad Siri)

Vad tycker andra?
Postat av: Inte alls Josefina!

Jag vill bara säga att det är ett helt underbart skämt och huuur roligt som helst! Hon där J verkar heeeeeeeeeelt underbart rolig och borde satsa på en karriär som stå-upp komiker!

2009-05-10 @ 23:09:22
Postat av: Inte alls Sophie!

Har bara hört en som uppskattar det skämtet utom K & J.. Dags att fundera på karriär-byte?

2009-05-10 @ 23:12:54
Postat av: Siri Bengtsson

Hahaha xD Jaefla cp humor om jag får säga så :P

2009-05-10 @ 23:16:14
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/
Postat av: Siri Bengtsson

Naaw, såg precis att du tillägnade den sista meningen åt mig! ÄLSKLING!



GNUÄLSKLING!<3

2009-05-10 @ 23:20:56
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/
Postat av: Inte alls Josefina!

Nä! J ska bli komiker! Hon är bara såååååå påhittig!



J=KÄRLEK

2009-05-18 @ 19:59:12

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0