Hate and war - the only things we got today

Det är så otroligt kul när folk inte klarar av att föra en diskussion utan att inta försvarsställning. Man märker ganska snabbt vem som kan stå för vad man säger och vem som inte kan det..


Jag har inget problem med varken siesta eller markan, så missförstå mig inte nu. Jag längtar så otroligt mycket till på torsdag. Det enda jag ville få fram var att man kanske ska seperera sina åsikter och jobbet. & det är klart jag är avundsjuk på folk som får jobba med musik, måste vara underbart.




Kan ju samtidigt medela att denna lilla meningsskillnad gjorde så jag fick besöksrekord igår!

 
hejhopp gnusnopp

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0